Alla inlägg under december 2010

Av Tränarn - 15 december 2010 09:27

Hej!


Jag vill börja med att tacka er! Ni är en rolig gäng att vara simtränare för, och det var jätte kul at ser hur ni utvecklade under året! Det var också en stor komplimang for Elin och mig att ni var så många på måndagerna, tack!


Men året är inte slut än! Nedan hittar ni sista passen för 2010.


Simpass vecka 50

Simpass vecka 51

Simpass vecka 52


Vi ses!


Ronald

Obs:

- Sista träningen på högevall är måndag den 20a
- Skriv ut passet när du tränar (också på måndag). Elin och jag är tillbaka i nya året.
- Jag är inte helt säkert när Delphinen är stängd för julen. Holl gärna koll på detta själv.

    Av Tränarn - 13 december 2010 20:28

    I morgon kör vi årets sista pass på löpfronten

    samling 18.30 i stadsparken, löpning i ca 60 min där vi får se hur vi lägger upp passet beroende på isläge och deltagares intresse. Rätt lugnt blir det iaf!

    Efter det är det bad, bastu och Pizza på Vespa


    Ses i morgon/
    Kristian

    Av Tränarn - 9 december 2010 09:27

    17.30 ses vi i stadsparken för ett lugnt och förhoppninsvis ej för halt distanspass

    Ca 60 min i 5.15 tempo med fritt blås sista 2 km


    Nästa pass är på tisdag och då är det även bad (högevall, självkostnadspris 60 kr)samt en fin pizza på Vespa som avslutning! Det låter väl som åerts bästa julavslutning?

    Anmäl er till mig på

    kristian.hallsten@gmail.com

    Av Tränarn - 8 december 2010 10:42

    Hej!


    Passet för idag och lördag:


    Simpass vecka 49


    På måndag blir det en bröstsimspecial.


    NB. Sista träningen på högevall detta året är den 20e.


    Hälsningar,


    Ronald


    Av Tränarn - 2 december 2010 08:00

    Nej idag ställer vi faktiskt in

    Väderleksutsikterna är bedrövliga och med tanke på hur många som kör till träningen så tycker jag att det är inte är så stor mening att styra upp dagens pass med fasta strukturer.


    Ut och pulsa i snön, skaffa PPP(partnerpluspoäng) eller sätt er på trainern.


    Vi försöker igen nästa torsdag


    Hälsningar/
    Kristian

    Ovido - Quiz & Flashcards